mandag 21. oktober 2013

Kake-kort

På det store nettet for lenge siden, fant jeg et kult kake-kort.  Dette ville jeg forsøke, men det har drøyd lenge.  Nå har jeg endelig fått laget et og her er resultatet.

Det er et staffeli-kort.  På forsiden har jeg dekorert med et magnolia motiv som jeg har fargelagt med Twin-touch tusj.  Har også to sommerfugler fra en Martha Stewart punch, 8-tallet er en chipboard og noen papirblomster.



Sett fra siden.


Her er kortet satt opp, og lysene er satt på kaken.  Her 8 stykker, som ved overlevering ligger i den lille esken ved siden av kaken.


Bilder fra forskjellig vinkel.





Med dette kortet er jeg med i utfordringen til :
Jeg har latt meg inspirere av Elisabeth, med skjønne rosa farger og et søtt jente kort.

3 kommentarer:

Ane sa...

supersøtt kort! stilig bretteteknikk! Takk for du detar hos kort o Mania.
-dt ane :)

Elisabeth sa...

Så søtt kort, morsom bretteteknikk. Tak for du deltar hos Kort' O Manian.
Klem fra dt Elisabeth

Unknown sa...

Wooow sååå kul bretteteknikk :-) og herlig pyntet :-)
Takk for at du deltar hos Kort O Mania og lykke til!
Klemmer fra Karin ****