tirsdag 28. januar 2014

Distress ink

 Har laget meg et par tags ved hjelp av fargelegging med distress ink.  Denne flotte samlingen er grunnlaget for min nye heading til bloggen.

Det du trenger er: 
Tags
Distress ink pads i forskjellige farger.
Distress blending tool med "svamp" til utskifting for hver farge
Liten prayflaske med vann.
Varmepistol
Stempler og diverse til pynting av tagsen.


Bruk Distress blending tool med sirkelbevegelser.  Bruk forskjellige farger og svert litt her og der etter ønske.  Spray litt vann i hånda og rist det ned på tagen.  Tørk med varmluftspistol eller lufttørk.

 

Stempl med varierte stempler.  Bruk duse farger på bakgrunnstempler og kanskje sort Archival Ink på tekst stempelet.

 
 

1 kommentar:

annes paperfun sa...

Ååå så herlig farger du har brukt på denne tag'en... kjempefin ble den ♥
Flott teknikk du har brukt!
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min, ang. baksidene på mine tags så bruker jeg oftes å distresse de med Walnut Stain... og bruker de mest som en hilsen som kan brukes til pynt. Ønsker jeg å skrive en hilsen skriver jeg det på f.eks. en mindre tag og limer på bak ;)
God helg
Anne