tirsdag 24. mars 2015

Harald 60 år

Da min kollega Harald hadde jubileum, lagde jeg kort også til ham.  Jeg har jobbet sammen med ham i 17,5 år og det var ham som ansatte meg den gang for noen år siden.
Til ham som er blitt så glad i båten sin,  måtte det da bli en slik på forsiden.  Båten og teksten er kuttet ut på silhouetten.  Synes selv det ble stilig.


Inni har jeg pyntet med tekst stempler og en bord med noen søte båter også kuttet ut på silhouetten.


Har også brukt en sjablong og svertet litt.  Sjablong mønster som bikube.  Nede i venstre hjørnet har jeg stemplet et solur fra Tim Holtz med distress old paper.

         

På båtene har jeg først penslet med embossing pute og så strødd på flott embossingpulver.


2 kommentarer:

Jorunn sa...

så fint kort med maritimt innslag

iselinalbretsen sa...

Dette likte pappa veldig godt! :D